sobota, 2 stycznia 2016

Wywiad z waltornistą

Witam ;) W końcu napisałam wywiad z moim kuzynem który gra na waltorni. Oto co udało nam się stworzyć. 

Ja: Przedstaw się krótko.
Łukasz: Hej nazywam się Łukasz i gram na waltorni. 


Ja: Kiedy zacząłeś grać?
Łukasz: Zacząłem grać gdy miałem 11 lat.

Ja: Poza muzyką, na co poświęcasz twój czas wolny?
Łukasz: Na spotkania z moją dziewczyną i na odpoczynek.

Z dziewczyną. Nazywa się Katja.

Ja: Czy grasz codziennie na twoim instrumencie?
Łukasz: Tak, gram od jednej do czterech godzin dziennie.

Ja: Czy planujesz zostać zawodowym muzykiem?
Łukasz: Nie, bo muzyk to niewdzięczny zawód, ale wszystko się jeszcze okaże. 

Ja: Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki?
Łukasz: Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka klasyczna i filmowa.

Ja: Czy myślałeś o założeniu zespołu?
Łukasz: Może w przyszłości z kolegami.

Z znajomymi z kwartetu.

Ja: Czy chcesz się dalej kształcić w tym kierunku?
Łukasz: Tak, teraz chodzę na drugi stopień ale myślę o studiach.

Ja: Ostatnie pytanie. Dlaczego właśnie waltornia?
Łukasz: To się zdarzyło całkiem przypadkiem. Zawsze marzyłem o grze na fortepianie, ale okazało się że jestem za stary. Lecz zaproponowano mi grę na waltorni, na co się zgodziłem. 



Mam nadzieje że wam się spodobało. ;) PAPA
Szczęśliwego Nowego Roku 

Brak komentarzy: