sobota, 21 listopada 2015

Wywiad z klarnecistką

Hejka dzisiaj przeprowadziłam wywiad z moją najlepszą przyjaciółką Justyną.
Oto efekty naszej rozmowy. ;)



Ja:  Mogłabyś się krótko przedstawić? 
Justyna: Nazywam się Justyna, mam 16 lat. Moim zamiłowaniem jest w szczególności muzyka. Gram na klarnecie, saksofonie, i fortepianie.Lecz klarnet jest na pierwszym miejscu. ;)

Ja:  Od ilu lat grasz?
Justyna:  Gram od 5 lat.

Ja:  Co jest największą przeszkodą w rozwijaniu twoich zainteresowań muzycznych?
Justyna:  Największą przeszkodą jest brak czasu. 

Ja:  Na co poza muzyką poświęcasz swój czas wolny? 
Justyna:  Lubie sport a w szczególności piłkę nożną oraz sporty ekstremalne czyli jazda na Crossie. 

Ja:  Czy stresujesz się przed wyjściem na scenę?
Justyna:  Stresuje mnie to w takim stopniu, że zaczyna motywować.

Ja:  Czy ćwiczysz codziennie swoją grę na klarnecie?
Justyna:  Staram się codziennie grać. ;)

Ja:  Mogłabyś opowiedzieć coś o instrumencie na którym grasz?
Justyna:  Klarnet jest instrumentem dętym drewnianym. Bardzo pięknie brzmi w orkiestrze jak i w utworach solowych oraz w zespołach kameralnych. Po prostu pasuje wszędzie. Dobrze komponuje się w muzyce jazzowej, klasycznej a także w różnych przyśpiewkach biesiadnych.  

Ja:  Czy gdy zaczynałaś swoją przygodę z muzyką wiedziałaś że będziesz grać na klarnecie?
Justyna:  Zawsze chciałam grać na klarnecie, lecz sprawy potoczyły tak że zaczynałam od trąbki, z której bardzo szybko zrezygnowałam.

Ja:  Czy chciałabyś zostać zawodowym muzykiem? 
Justyna:  Można powiedzieć że zawodowo uprawiam już muzykę ponieważ razem z przyjaciółmi założyliśmy zespół COMPANEROS. A przyszłość pokaże co będzie dalej. 

Zespół Companeros 

Ja:  Na zakończenie: w ilu orkiestrach grasz?
Justyna:  Gram w dwóch orkiestrach lecz często grywam też z innymi orkiestrami gdy brakuje im             klarnetów.


Ja: Dziękuje ci za to że zgodziłaś się na ten wywiad. Życzę jak największych sukcesów na                        przyszłość. ;)



Był to mój pierwszy wywiad liczę na wyrozumiałość.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Podziwiam ^^ :D mam nadzieję, że zobaczymy was w telewizji i będę czekać w kolejce po autograf :D Życzę jak najwięcej sukcesów muzycznych jak i w prowadzeniu bolga :D pozdrawiam gorąco ;***

Agnieszka Wolnik pisze...

Zazdroszczę wam... :)

Natalia pisze...

Ja nie mogę......Kasia normalnie jestem pod wrażeniem.

Unknown pisze...

Ciekawy wywiad :3 :)

Unknown pisze...

Ciekawy wywiad :3 :)